رپورتاژ تبلیغات چیست؟ چگونه یک گزارش قدرتمند بخریم؟
یکی از موثرترین راه ها برای جذب مشتری، انتشار نسخه تبلیغاتی خود در صفحات مختلف است. به این متون رپورتاژ تبلیغات می گویند و تاثیر زیادی در ارائه شرکت دارند. اما سوال اینجاست که چگونه یک گزارش تبلیغاتی موثر بنویسیم؟ یا اینکه گزارش چه تاثیری بر سئوی سایت می گذارد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.
شاید قبلاً نام Ad Report را نشنیده باشید. اما حتما گزارش های زیادی خوانده اید. با انتشار گزارش خبری اطلاعات مفید و موثری را در اختیار کاربر قرار می دهید. با این کار مخاطبان خود را تشویق می کنید تا از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند.
این روش تبلیغات خیلی قبل از اینترنت استفاده می شد. این روش تبلیغات به قدری در جذب مشتری موثر بود که خیلی زود در اینترنت پخش شد و شرکت های زیادی از آن استفاده کردند.
با توجه به ارزش بالای گزارش و تاثیر آن بر سئوی وب سایت شما، در این مقاله هر آنچه که باید در مورد آن بدانید را توضیح خواهیم داد.
به من اعتماد کنید، 10 دقیقه ای که صرف خواندن این مقاله می کنید، حداقل چند میلیون دلار در یک تا دو سال آینده در تبلیغات و سئوی وب سایتتان صرفه جویی می کند.
رپورتاژ تبلیغات چیست؟
بیانیه تبلیغاتی در زبان انگلیسی در واقع به معنای تبلیغ است که از ترکیب دو عبارت Adnansacht به معنی تبلیغ و Editorial به معنای ویرایشگر می آید. این هم یک نوع مقاله است. خرید رپورتاژ آگهی را از سایت دستی بر ایران تجربه کنید.
آگهی منتشر شده در قالب گزارش در «رسانه های مردمی». بیایید کمی بیشتر توضیح دهیم. تصویر زیر را بررسی کنید:
در واقع این یک گزارش تبلیغاتی است که چند سال پیش در یک مجله معتبر آمریکایی منتشر شد. اگر دقت کنید، این گزارش حاوی اطلاعات بسیار ارزشمندی است که مخاطب به آن نیاز دارد و در ادامه توضیحات محصول ارائه می شود.
تهیه گزارش مشابه متن هدف است، هدف آن انتقال پیام و معرفی محصول است. امروزه این نوع مقالات را می توان در روزنامه ها، مجلات یا وب سایت های آنلاین منتشر کرد. اصطلاح "گزارش تبلیغاتی" یا "گزارش خبری" برای اولین بار در سال 1917 استفاده شد.
البته بعد از انقلابی که اینترنت به دنیای تجارت آورد. با گذشت زمان، تعداد آگهی های چاپ شده در روزنامه ها و مجلات کاهش یافته است. به نوبه خود گزارش هایی در سایت منتشر می شود. اما بین ترافیک تبلیغات آنلاین و آفلاین تفاوت وجود دارد. تفاوت چیست توضیح می دهیم
نوع گزارش
اگر بخواهیم انواع گزارش را بر اساس نوع پست و نوع تبلیغ مقایسه کنیم، 3 نوع گزارش داریم.
گزارش خبری: گزارشی در قالب گزارش منتشر شده در سایت ها یا کانال های خبری. این نوع گزارش به طور دقیق نشان دهنده کالاها و خدمات است.
گزارش بازاریابی: داستانی بیطرفانه که پس از شکلگیری درک لازم از محصول یا خدمات، پاسخی را به مخاطب ارائه میکند. مانند استفاده از محصول x برای درمان بی خوابی.
گزارش چندرسانه ای: تبلیغات تلویزیونی، پادکست ها یا شبکه های اجتماعی که محصول یا خدماتی را به صورت نقد ارائه می کنند.
[ بازدید : 1721 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]